fredag 29. april 2011

50 dager!

(Skulle vaert publisert i gaar kveld, men dataen min doede)

I dag er det bare 50 dager til jeg får se mamma, pappa og sigve igjen! Gleder meg helt utrolig mye... Har 14 skoledager igjen nå og tiden går bare fortere og fortere. Tennissesongen er over om under to uker og jeg begynner med tentamener og "finals" i de aller fleste timene mine snart.

Det går mye bedre med nakken nå! Etter en bekymret mail fra mine kjære foreldre hjemme skjønte endelig vertsforeldrene mine at de burde ta meg til sykehuset. Legen undersøkte meg og konstanterte at jeg har et såkalt "whiplash" eller "neck strain" noe som kan oversettes til nakkesleng. Medisinen jeg fikk synes vertsmoren min var alt for sterk og hun ville ikke at jeg skulle ta noe som helst selv om legen ba meg strengt om å ta medisinene slik at jeg ikke ville bli plaget med stiv nakke og nakkemusklatur i fremtiden. Etter litt om og men dro vi for å hente medisinen og allerede første dagen sovnet jeg av midt på dagen.. Det går mye bedre nå da og jeg er ikke så slapp og trøtt hele tiden.

Ellers har det ikke skjedd så mye her. Naa sitter jeg paa skolen og har akkurat faatt et brev fra rektoren paa skolen at han vil gi meg en pris paa en sermoni for elever som har oppnaadd noe eller fortjent en anerkjennelse. Siden jeg er en internasjonal student vil han da tildele meg en pris, og det er pa selveste 17.Mai! Saa da skal jeg pynte meg litt ekstra og ta med hele vertsfamilien :)

Naa er det lunsj! Sees snart:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar