søndag 10. april 2011

18 år!!

Da var jeg blitt voksen! Føles helt merkelig å være atten år. Dagen min ble ikke helt som jeg hadde forestilt meg i alle år siden jeg var 15, men jeg hadde en fin dag. Dro å sto på ski for siste gang i år i stedet for å dra på skolen og etter det skypet jeg med familien og Marie og Bård:) Deretter var det gaveåpning og så middag på en mexikansk resturant for så å dra hjem og spise kake og åpne flere gaver. I går kveld dro jeg på konsert med noen venninner som også var veldig bra!

Nå er det altså bare 5 uker igjen med skole før jeg tar sommerferie. Jeg tror dette blir 5 uker med mye lekser men også mye morsomt som skjer. Nå er jo prom rett rundt hjørnet og etter det blir det graduation og masse graduation parties. Etter min siste skoledag her er det akkurat 1 mnd til familien min kommer, og jeg håper jeg har noe å gjøre den måneden sånn at tiden ikke går så alt for sakte. Kan nesten ikke vente lengere med å se familien min igjen:)

Her er noen bilder fra bursdagen min:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar