søndag 3. april 2011

2. April 2011

Da var vi i April...2011 har gått fortere enn noen andre år, og i neste uke fyller jeg 18 år. Rart å tenke på, men samtidig godt å vite at det ikke er lenge igjen til jeg får se familien min igjen. Idag er det bare 76 dager igjen! Har også bare 30 skoledager igjen før jeg er ferdig med High School i USA. Er ferdig den 13. Mai noe som er over en mnd tidligere enn det jeg er vant til og det gjør meg ingenting!

Denne uken har det som sagt vært spring break og jeg var jo da syk de første dagene men det begynner å bli bedre nå. Vi har vært litt i Downtown Denver de siste dagene og også vært å stådd på ski på torsdag. Idag dro jeg opp til en dame som heter Kristin og datteren hennes Stine. De bor ca 40 minutter vest fra her jeg bor og de har to hester så jeg dro dit for å ri litt og dra på besøk. Kristin er fra Narvik i Nord-Norge men har ikke bodd der siden 1982. Hun flyttet til Belgia og England sammen med familien sin og dro deretter til USA der hun møtte mannen sin. De fikk en datter som heter Stine som nå er 13 år, og hun snakker flytende nord-norsk!! Så det var veldig deilig å snakke norsk igjen, og ikke minst nordnorsk. Hesten hennes var veldig nervøs og han stoler ikke på mennesker, men har var veldig flink og det var kjempemorsomt å ri igjen!Fikk ikke tatt noen bilder av meg på hesten siden det var andre mennesker der, men har noen bilder av hestene. Vi snakket også om 17.mai og jeg tror vi skal på middag til de samme menneskene som vi dro til rett før jul på norsk julemiddag.



Ikveld er det the Denver Auto show downtown så det skal vi dra på senere :) vfamilien vurderer å selge deres mini-van som holder på å eksplodere og kanskje kjøpe en ny bil.

Ellers ser jeg ikke frem til en ny skoleuke, men når jeg vet at det bare er 6 igjen så er det ikke så alt for ille:)

- Tora

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar