søndag 17. april 2011

Vil du komme til prom med meg?

Hallo!

Idag har vært en veldig kjedelig dag. Har ingen lekser eller noe så jeg har for det meste sovet og sett på tv. I går kveld spurte en venn av meg om jeg ville bli med på kino, og siden hele familien var borte og jeg var alene hjemme sa jeg ja. Vi dro for å se "Arthur" som akkurat har kommet ut og det var en veldig morsom og søt film. Når filmen var ferdig kjørte han meg hjem og da jeg skulle til å gå ut døra så åpnet han hanskerommet og ba med åpne den konvolutten som lå øverst. Jeg åpnet den og der var det et ark der det sto "Vil du komme til prom med meg?". Først skjønte jeg ikke helt siden hjernen min bare fungerer på engelsk her borte for det meste, men etter noen sekunder så jeg jo at det var på norsk. Jeg sa selvfølgelig ja og han var veldig glad, haha. Så følte han meg opp til døren som en ekte amerikaner og sa takk for at jeg sa ja. Så da kan jeg slutte å bekymre meg om å få en date til prom. Jeg hadde bestemt meg for at hvis jeg ikke ble spurt skulle jeg dra uansett fordi det er en opplevelse og noe jeg gjerne vil få med meg, men det var selvfølelig ønsket å gå med en gutt! Så da var det i boks. Prom er 21. mai så jeg har god tid til å finne en kjole. Kjolene her borte er alt ifra $100-1000(600-6000kr) så jeg må nok snakke med pappa og høre hvor mye penger jeg kan bruke på det. I tillegg har jeg og vertsbroren min og vsøster planlagt å hoppe i fallskjerm mens jeg er her borte. Det koster bare $200 som er ca 1200 kr! Vmamma og mamma er ikke veldig beegeistret for opplegget, men jeg er jo 18 år!! Gleder meg!

Ellers så skjer det ikke så mye her borte. Jeg merker at alle rundt meg er veldig klare for å være ferdig med High School og folk klarer nesten ikke å vente lengere. Det er bare 23 skoledager igjen nå! Begynner å gå opp for meg nå at året snart er over og det er både godt og vondt. Vennene min har begynt å planlegge Graduation parties og farewell-parties og det er vanskelig å forstå at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å møte noen av disse jentene igjen..

Her er noen bilder fra den siste tiden:


den fine norge-genseren min jeg fikk til bursdagen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar