tirsdag 29. mars 2011

Selvfølgelig..

... klarer jeg å bli syk i ferien. Har hostet noe helt sykt i hele dag og har nesten mistet stemmen. Våknet av at jeg ikke fikk puste og sto derfor opp kl 9. i morgest og laget meg grøt til frokost siden jeg syntes så synd på meg selv. Etter det ble jeg jo kjempetrøtt siden jeg ikke hadde sovet lenge så jeg gikk like gjerne å la meg til å sove igjen og sov mesteparten av dagen etter det. Leste litt i boken "Drømmehjerte" jeg fikk i julegave og jeg er helt oppslukt! Noen ganger blir jeg så fasinert at jeg glemmer å puste med munnen siden jeg er forkjølet og det ender opp med et hosteanfall.

Har prøvd å holde meg unna folk disse dagene siden jeg ikke vil smitte noen, men igår dro jeg og Vbror til besteforeldrene for å hjelpe de med hagestell. De har en megastor hage og et svært hus men de er så gamle at de ikke har sjans å ta vare på det lengere. I tillegg er de så utrolig stae så de har ingen planer om å flytte noen plasser eller noe sånt. Jeg fortalte min vertsbestefar, som jeg har blitt veldig glad i, at jeg begynte å bli forkjølt og han ga meg vitamin-c saft/gugge som jeg skulle drikke. Noe så grusomt har jeg aldri smakt før i hele mitt liv men siden han sto der og så på meg måtte jeg svelge alt sammen. Og idag ble jeg altså enda mer forkjølt. Jaja.. Skulle ønske mammaen min var her og laget varm saft til meg mens jeg lå på sofaen og syntes synd på meg selv:(

Dette var da en kort oppdatering om hvordan min ferieuke har gått så langt... ikke veldig spennende..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar