fredag 25. mars 2011

Spring Break!!!!

Nå sitter jeg på skolen i blogger fra ipoden. Har fritime akkurat nå og jeg skal straks begynne å forberede meg til et essay jeg skal skrive i engelsken senere i dag. Har bare to skoletimer igjen før det er spring break! Neste time er det archery, eller pil og bue da.. Kan jo bli interresant. Denne uken har gått utrolig fort og jeg håper at min uke borte fra skolen neste uke ikke går like fort. Vi skal ingen steder i ferien noe som er litt kjedelig.. Men det blir helt sikkert fint her i Colorado! Er 20 grader og sol ute idag :)

Idag er det to uker til jeg blir 18 år! Har fått en bursdagsgave allerede fra min kjære bestemor men får ikke lov å åpne den enda... Har ingen planer for dagen enda men jeg håper det blir bra! Har kjøpt en billett til James Blunt konserten her i Denver den 30april som gave til meg selv:) skal sammen med noen venner og to andre utvekslingsstudenter. Gleder meg! Etter Spring Break er det bare seks skoleuker igjen her i USA ... Har litt blandede følelser om dette, og jeg kjenner at jeg gruer meg til å si hade til alle vennene mine her :(


Håper at det ikke er alt for kaldt hjemme i Tromsø og at dere overlevde stormen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar