fredag 18. mars 2011

Never regret anything that made you smile

Lenge siden sist! Denne uken og den før der har jeg hatt tennistrening hver eneste dag så dette er min første fridag og det føles godt.

Tennis-sesongen har som sagt akkurat startet og igår spilte jeg og ei jente som heter Agnese vår første doubles match som vi vant 8-1. Agnese er en italiensk utvekslingsstudent som også bestemte seg for å spille tennis så vi har mye å prate om og jeg liker henne veldig godt! I tillegg er vi på samme nivå så det er morsomt å spille med henne. Noe som jeg ikke er så stor fan av er tennis-skjørtene vi må spille i. Har kjøpt meg to skjørt, ett hvit og ett blått i merket nike. Skulle ønske jeg bare kunne spille i shorts, men det får gå:) Her er noen bilder:


Har flere bilder fra den første kampen men det andre kameraet mitt ligger på skolen..



Ellers så har jeg hatt familiemøte med vertsfamilien om meg og vertssøsteren min. Orker ikke gå inn i detalj om hva som skjedde og hva vi snakket om men jeg kan si at det var en prat som var veldig nødvendig for min trivsel i dette huset i de siste månedene her. Jeg prøver så godt jeg kan å forbedre det jeg har vært dårlig på i det siste, men det er vanskelig når jeg bakerst i hodet mitt vet at det bare er ett par måneder igjen så er jeg borte herifra, så innsatsen har vært litt opp og ned. Men jeg skal gjøre mitt aller beste slik at den siste tiden her blir like bra som den første delen!

I morgen har vi "Favorite food day" i engelsken og vi skal ta med vår favoritt måltid. Jeg skulle ønske jeg hadde bestemors fiskegrateng som jeg kunne tatt med meg for det er absolutt min favoritt-middag!! Det er det jeg har bestilt som middag når jeg kommer hjem til Norge den 9. Juli akkurat rundt middagstid:)

Nå er det bare 20 dager til bursdagen min! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre på dagen men jeg håper på å få dratt på konsert dagen etter:) Tar imot bursdagsgaver og hilsener med stor takk!

Dette var en liten oppdatering fra meg. Håper alt står bra til hjemme:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar