mandag 25. oktober 2010

Jeg savner...

Cominor(utrolig nok)
Norsk mat (grønnsaker og poteter)
Å snakke norsk
Mamma og pappa + sigve og martine



Å ha en hund som ikke sover i senga mi

Senga mi, rommet mitt og klærne mine
Å sove i mamma og pappa sin seng
Å se på tv uten reklame hvert andre minutt
Å ha forskjellige fag hver dag
Å ikke måtte bli kjørt over alt
Å spise fisk tre ganger i uka
Det norske skolesystemet
Bestemødrene mine


Lillebroren min

Å kunne se havet hver dag
Å bo nært fjell og fjord
Vennene mine som har lik humor som meg
Ekte venner

GRØT, brunost, leverpostei, rull, mors hjemmelagede syltetøy, FISKEGRATENG
Parkett på gulvene i huset
Huset og hytta

Ullklær (skjerf, lester og gensere). Amerikanerne har ikke har om ull
Et land som ikke snakker om politikk 90% av tiden
Ungdommer som ikke bryr seg om hvor du står politisk eller hvilken side du er på
Norge..







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar