søndag 31. oktober 2010

12/47

Heihei Norge!

Nå har jeg akkurat skypet med mamma og pappa, og en liten stund med Maria! Det var godt å snakke med og se mamma og pappa igjen.. Har glemt hvor morsomt det egentlig var å bo hjemme.. Idag er det Halloween både i USA og i Norge, og jeg har ikke telling en gang på hvor mange ganger jeg har svart på spørsmålet om vi feirer Halloween i Norge. Folk her pynter husene sine med spindelvev og gresskar. Noen har tilogmed begynt med julepynt!!!! Denne helgen har jeg kledd meg ut som en viking to dager på rad. Jeg sydde en kjole også kjøpte jeg en vikinghjelm for 50 kr. Har desverre ingen gode bilder av antrekket utenom dette:



Nå har jeg vært her i USA i 12 uker!! glder meg til de neste 35 som kommer. Nå på onsdag drar jeg, vertssøsteren min og vertssforeldrene mine til Washington D.C. torsdagsmorgen skal vi stå opp kl 06.00 for å dra og se på Det Hvite Hus. Gleder meg masse!!Har vært syk den siste uken nå som jeg har hatt ferie, så jeg ser fram til å få sett litt av USA og hovedstaden. Snøen uteblir fremdeles fra Denver selv om flere skianlegg allerede har åpnet! Skal kjøpe skipass snart, og jeg kan tenke meg at vi blir å kjøre ski hver eneste helg:D

Med bare fem skoleuker igjen til juleferien er jeg veldig glad og fornøyd. Det går bedre med meg og vertssøsteren min nå. Jeg har lært meg å ignorere henne når hun blir irriterende og heller være sammen med andre mennesker hvis det skjer.. Ellers så har vertsbroren min spurt meg om jeg ville være hannes date til en Bankett som han skal delta på med hans "Fraternity". vet ikke helt hva det norske ordet for det er, men det er hvertfall alle guttene i det huset han bor i på College. Det betyr at jeg må kjøpe meg en kjole!! Jippii!! :D Haha, vertssøsteren min ble først fornærmet fordi han spurte meg og ikke henne, men det er ikke lov å gå med "blodssøsteren" sin som han sa. Emily's kommentar var "Well, Tora is practically your sister so I should be able to go too!".

Hvis noen vil sende meg et kort eller en gave (grøt er spesielt ønsket) er adressen min:
8569 E Long Ave
Centennial, CO
80112

Happy Halloween everyone! I hope you had a blast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar