torsdag 14. oktober 2010

Happiness, is just outside my window..

Halloo alle der hjemme!

Akkurat nå har jeg det veldig bra!!! Koser meg masse selv om det er mye skolearbeid.. Føler at dagene og ukene flyr forbi. Neste uke har 1/4 av skoleåret gått!! Det er helt uvirkelig og veldig rart. Jeg og Emily snakket om det i bilen her om dagen, og da fikk hun helt noia og snakket om at jeg ikke måtte dra og at hun skulle komme og bo med meg i Norge. Alle her borte sier til meg at jeg må komme tilbake hit for å studere, noe jeg er veldig usikker på om jeg vil. Har utrolig lyst, men etter noen måneder her har jeg insett hvor avhengig jeg er av familien min, og tror nok jeg vil bli hjemme en god stund før jeg drar noen plasser igjen.

Spirit Week og Homecoming var veldig morsomt selv om jeg ikke dro på dansen. Nesten ingen seniors dro pga det nye systemet, og de fleste gjorde noe annet morsomt. Jeg og noen venner dro på B.O.B Konsert, noe som var utrolig gøy! Vi sto sykt nært og han var kjempeflink live.





I det siste har humøret mitt gått veldig opp og ned. Det er dager da jeg ikke gjør noen ting fordi jeg savner hjemme så mye, og dager jeg ikke tenker på mamma og pappa før jeg legger meg. I det siste har det blitt flere og flere av de gode dagene, og jeg er generelt veldig glad om dagen!!!Jeg er glad for at tiden går fort, og glad fordi jeg opplever så mye.

Nå må jeg begynne å skrive et essay om "drageløperen" og et annet essay om Illegal immigration... fantastisk! Heldigvis er det bare en uke og to skoledager til FALL BREAK! Gleder meg masse til å sove lenge og ikke gjøre lekser. Uken etter fall break skal jeg til Washington D.C og to uker etter det igjen er det Thanksgiving og jeg har enda en til uke fri fra skolen! Kjempedeiligg :D


Også vil jeg bare si at nå er det det riktige tidspunktet å søke om utveksling! Denne måneden er det akkurat et år siden jeg startet min prosess, noe som er helt uvirkelig. Når jeg søkte tror jeg ikke helt jeg forsto hva det var jeg hadde meldt meg på. Det hørtes utrolig spennende og morsomt ut, men jeg visste ikke helt hvor mye jeg kom til å savne familie og venner. Jeg er utrolig glad og takknemlig nå for at jeg tok den sjansen, og overbeviste mamma og pappa om at jeg SKAL dra! Haha. Så alle sammen som vil dra må søke nå! :)

Vil også si tusen takk til Mamma nok en gang for den fine pakken jeg fikk! Tror ikke jeg har skjønt hvor glad jeg er i deg før nå. Savner deg masse!

Legger til noen bilder fra Spirit Week og homecoming game:




3 kommentarer:

  1. Hei Tora!
    Vi hadde høytlesning fra bloggen din på kontoret på blå 2 på fredag. Kjempearti å lese om livet i USA, på en supersize skole. Ha et strålende år!
    MonicaA

    SvarSlett
  2. Heia Monica!!

    Åh, så arti å høre! Håpe alt e bra på Blå2:D Æ har det kjempebra og kose mæ masse! Hils alle de andre!

    SvarSlett
  3. Hei Tora! Takk for de fine ordan....æ e jo veeldi gla i dæ også!!!

    Fine bilda du har lagt ut også! Arti å lese på bloggen din!

    Klæææææm fra Mamma

    SvarSlett