mandag 30. august 2010

August 27. 2010

Hello!

Nå sitter jeg ved pulten min og burde egentli gjøre engelsklekser og pugge til Anatomy-prøve, men det får jeg gjøre etterpå.

På fredag dro jeg og emily "isblocking" med noen andre folk ved en bakke litt utenfor byen. Først måtte man dra og kjøpe en blokk med is, for så å ta med seg isblokken pluss noen handduker til en bakke der det er gress. Så sklir man ned bakken på isblokken. Dette var tydeligvis veldig amerikansk, og er tradisjon å gjøre når man ikke har noe annet å gjøre. Haha, det var veldig morsomt men det kan også være veldig farlig hvis man får isblokken i hodet eller lignende. Etter alle hadde kjørt ned bakken en stund dro vi til iHop, der de har mange forskjellige pannekaketyper og frokoster. Jeg og Emily tåler ikke pannekaker, såå vi drakk vann. Haha. Det var hvertfall veldig morsomme folk der, lenge siden eg har flirt så mye. Fikk også en del dumme spørsmål om Norge. En gutt spurte også om jeg bare slappet av hjemme hver dag, eller om jeg faktisk var på skolen, haha. Her er noen bilder fra det:

husker ikke halvparten av navnene en gang!

På skolen på fredag hadde vi som sagt på oss splatterpants, og her er bilder av det:

Lindsey, Sasha, Becca, Erin, Nina og meg



hele gruppa!










Goo Rockies!!! yay




oog her er det fine skillet jeg har fått etter å ha gått i ballerinasko i tre uker! amazing

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar