lørdag 21. august 2010

"Tora, don't worry"

Hello my norwegian friends!

Idag har jeg vært på skolen på et møte for alle nye elever ved Cherry Creek! Jeg kom ti minutter for sent fordi vertsbroren min forsov seg.. Alt han sier til meg er " Tora, don't worry". haha. Hvertfall, omvisningen av skolen tok rundt to timer, og etterpå var jeg dødsliten. Så serverte de pizza, som selvfølgelig ikke var glutenfri. Menmen. Jeg møtte også en svensk utvekslingselev på skolen idag! Det var veldig morsomt å snakke norsk igjen, og jeg ble litt sjokkert da jeg hørte en svenske bak meg. Det var også en spansk og en Sveitsisk utvesklingselev i gruppen min idag.

Skolen er faktisk enda større enn jeg trodde. De har helt seriøst alt her, hvis du vil bli en av Amerikas beste idrettsutøvere, eller spille i et av de største orkestrene i landet, eller hvis du har et enormt talent innen teater, fotografering eller tegning, er dette stedet for deg. På skolen er det 25 forskjellige skolelag, og nesten alle er i toppen av USA's High Schools når det kommer til sport. Det er bare de aller beste som får være med, og skolen kan til og med la elever få gå på skolen selv om det ikke er lv, hvis de er gode i en sport bare fordi de oppfostrer idrettsutøvere.

Har ikke tatt noen bilder av skolen enda, meen det kommer!

Nå skal jeg, Emily og Eric snart dra til Søskenbarna deres for å spise middag:) Skal nyte siste frihelg før skolen bynner. Håper dere hjemme i Norge har det bra. Jeg har det FANTASTISK!!

Hugs and Kisses, Tora!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar