mandag 23. august 2010

Last day of summer..

Hei!!

Siden sist jeg oppdaterte har jeg vært og sett på rugbyturnering en hel dag og fått et fantastisk shorts- og singlet-skille! Jeg og Emily var også på et Poolparty på lørdagskvelden. Det var veldig morsomt å møte så mange nye mennesker, men husker kanskje ett av navnene til de jeg hilste på. Der fant jeg ut at det skal være en svensk jente som skal gå på cherry creek som også er utvekslingsstudent. Men problemet er bare at jenta som hun bor hos liker ikke Emily, haha. Så det kan bli interessant.

Her er et bilde fra jeg og v-fammen var på Torreys Peak, 14236 feet (4339.13 meter)



Nå har jeg akkurat spist middag med familien og diskutert morgendagen, altså første skoledag i USA. Første time er kl 07.10. Dvs. at pga trafikk, veibygging og færre skolebusser, så må jeg og Emily dra herfra kl 06.40 for å rekke skolen. I tillegg har jeg matte i første time... Skoledagen slutter tidlig da, kl 2.50 PM. Pluss at jeg har to "periods off" iløpet av dagen. En period er på 51 minutter. Jeg begynner å grue meg litt, men tror det skal gå bra:)

Nå må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg første skoledag, og ta meg en dusj!

Vi sees om 10 måneder :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar