lørdag 21. mai 2011

PROM!

Nå sitter jeg på rommet mitt og venter på å dra å fikse håret til Prom. Igår var jeg og noen venninner å fikset neglene på en salong og nå er de veldig fine men det er veldig uvant. Denne uken har gått forbi kjempefort og jeg er nå ferdig på amerikansk high school. Det er veldig uvirkelig men samtidig godt å vite at jeg har 3 måneder med sommerferie foran meg. Neste uke blir full av besteforeldre, graduation, grad parties, mat, sommerkjoler, kanskje regn og snø og masse mennesker. Det er neste bare graduation som står i hodet på alle her og vertsmamma går rundt og plukker opp hver eneste søppelbit her i huset.

Jeg skal legge ut bilder fra ikveld kanskje i morgen så får dere se! Men her er noen bilder fra min siste uke på CCHS:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar