onsdag 4. mai 2011

Nedtelling

I det siste har jeg merket at det er mange som spør meg om hjemreisen og hvordan det blir å forlate dette stedet om ikke så lenge. Hver gang jeg svarer går det mer og mer opp for meg at jeg faktisk ikke har lenge igjen nå og at mine ti måneder i USA begynner å gå mot slutten. Det er en tanke som har vært vanskelig for meg å bli vant til og det er kanskje fordi at i hodet var ti måneder en evighet som aldri kom til å ta slutt. For hver dag som går blir det færre dager til jeg skal hjem og det er både godt og vondt. Det varmer mitt kjære Norgehjerte at jeg snart skal hjem til det landet som jeg er så glad i, men det stikker også litt i Amerikahjertet som har betydd så mye for meg disse ti månedene. Jeg har lært så ubeskrivelig mye om både USA , Norge og resten av verden og ikke minst meg selv. Nå som det har blitt sommer her i vakre Colorado har jeg innsett at jeg skal hjem. Det kommer til å bli vanskelig, trist og veldig uvirkelig..

Derfor har jeg tenkt å starte en liten nedtellingsoversikt her på bloggen og også på rommet mitt

Idag, den 4.Mai er det:

2 uker til siste skoledag
3 uker til prom
5 uker til jeg skal på fjelltur i en uke
6 uker til familien min kommer hit
9 uker til jeg er i Norge






Sommer 2010 i Oslo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar