lørdag 1. januar 2011

Takk for et fantastisk år 2010, la 2011 bli enda bedre!

- Det er ofte det vi ikke gjorde, vi angrer på. Etter hvert som jeg blir eldre, er jeg blitt mindre engstelig for reaksjonene på mine valg og handlinger. Vi må kunne seg oss i speilet om morgenen og si at vi prøver å være det beste av oss selv, sa Kongen.

Dette sa Kongen i nyttårstalen sin idag, og selv om jeg ikke er i Norge og fikk sett den på TV, så leste jeg den på internett :)Det er tradisjon å høre Kongen tale i vår familie, og noe som jeg forbinder med et nytt år og nye tanker.

Nyttårsaften i USA kan ikke sammenlignes med Norge, og Tromsø. Vertsforeldrene mine har dratt for å spise middag med venner, uten å si så mye som et ord om det nye året eller ønske oss et godt nyttår. Jeg, vertssøsteren min og vertsbroren min skal på Red Robin(en uramerikansk fast-food resturant) og spise med noen venner. Deretter skal jeg og Emily til en kompis med noen andre venner. Vi pynter oss ikke noe som helst, og drar sikkert i en hettegenser og dongeribukse.. merkelig. Blir uvant å ikke ta på meg kjole og hæler på den siste dagen i året, men jeg får nok overleve denne ene gangen. Jeg kjenner at jeg skulle ønske jeg befant meg i Tromsø for øyeblikket, og feiret dette nye året med mine venner. Men det at det faktisk blir 2011 på kalenderen betyr jo at det er kortere tid til jeg kommer hjem! Og der skal jeg bli en stund. Det kan jeg love dere :)

Tromsø i fjor:


Håper alle hjemme i Norge feirer med måte og at det blir en god start på 2011!
Stor Nyttårsklem fra Tora

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar