onsdag 22. september 2010

Are you from Noruega?

Hei alle der hjemme!


Nå er det min lillebrors bursdag i Norge, så jeg vil gjerne gratulere han så mye med 15årsdagen <3 Savner deg masse!!!



Her i USA går dagene fort. Ukedagene består av skole, lekser og sove. Jeg sovner halv ti på kvelden etter å ha gjort ca 3 timer med lekser. Det tar litt lengere tid med engelsken enn jeg trodde, og det er mange ord og uttrykk jeg aldri har hørt før som tar litt tid å få inn. Ellers har jeg bare A's A+'s B's og en C+ av karakterer. Eneste faget som jeg ikke liker og føler at jeg kommer til å slite litt med er Anatomi.

Jeg har fått mange morsomme og dumme spørsmål siden jeg kom hit, og her er noen av de:

Are you from Scandinavia?
Is Norway in Europe?
Are you from Switzerland/Sweden?
Is everybody in Norway tall and blond like you?
Do you have summer in Norway?
ARE YOU REALLY FROM NORWAY?!?!?!?!?
Do you have to make a hole in the ice to take a swim in the ocean in Norway?? (min favoritt)
Do you have grass in Norway?
Do you have thunder and lightning in Norway?
Is it like really really really cold in Norway?
Are you from Oslo?
Are people in Norway like the people from Sweden? (what??)
Do you have TV's in Norway?
Do you have water in Norway?
Have you ever seen a polar bear?
Do you have redheads in Norway?


Kommer ikke på flere spørsmål akkurat nå, men det er mange fler!


Ellers så har skolen min her i USA, som forresten er den største snobbeskolen i Colorado, bestemt seg for å ikke ha vanlig Homecoming i år. Istedet for en formell dans skal det være et karneval med neon tema. Det er School-dress code som betyr ingen korte skjørt/kjoler tykke stropper, ingen utringning osv. Alle på skolen er sykt irritert og ingen har tenkt å dra. det er heller ingen gutter som spør jenter, noe som er veldig kjedelig.


har ikke så mye mer å fortelle!

Savner dere hjemme <3

Tora

3 kommentarer:

  1. Vi savna dæ åsså i dag spesielt...Mia va hær og æ sa tel ho at ho må komme ofte på besæk førr d e så rolig hær uten dæ og uten ho Martine som kommer innom også...
    Mye arti dæm sier om Norge!!!

    I morra kommer David på overnatting og skal sove på ditt rom. Han glede sæ vesst veldi..

    Klæm te dæ!!!
    Mamsen

    SvarSlett
  2. Jaa, har han sigve fått kortet mitt? haha, ja æ vet!! Får høre det hver eneste dag!

    Så koselig! Si at han ikke må ødelegge nokka på rommet mitt! det skal være akkurat som før når æ kommer hjem :)

    SvarSlett
  3. Heia! Ja, Sigve fikk kortet fra dæ. Det va jo veldig fint! Æ fikk lov å læse det...
    Han fikk mange kort og gava. Oreo-kaka blei god og mektig...
    Skal si te David at han må være forsikti me tingan dine.

    Klæm, mams

    SvarSlett