onsdag 8. desember 2010

Første dag med skikjøring!

Forrige lørdag sto jeg og vertssøsteren min opp kl 6 på morgenen for å kjøre i to timer til en skiplass som heter Breckenridge. Det var masse folk der, men veldig lett å finne frem. Vi parkerte rett ved gondolheisen som tok oss opp til skiområdet. Etter det hadde jeg ingen anelse hvor jeg skulle kjøre så jeg følte etter vertssøsteren min som visste hvor de beste løypene var. Jeg hadde til tider på meg for MYE klær og var veldig varm spesielt når solen kom fram midt på dagen. Vi kjørte sikkert ikke halvparten av løypene en gang i løpet av nesten 6 timers kjøring. Jeg var utrolig sliten når vi dro hjem men også superfornøyd med skiløypene i Colorado! Helt fantastisk!

Her er noen bilder fra dagen:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar