onsdag 9. juni 2010

jaa, da var vi i gang!



Hei alle sammen!


Jaa, jeg heter da Tora og bor i Tromsø. Til høsten skal jeg til USA på utveksling, og det er kun dette denne bloggen skal handle om. Jeg trodde aldri jeg skulle lage meg en blogg, men dette får bli ett unntak. Grunnen til at jeg har opprettet denne bloggen er for at venner og familie skal kunne holde seg oppdatert på mitt liv i USA og hvordan jeg har det der. Det vil ikke bli noen outfit-bilder eller konkurranser, for det er ikke akkurat meg. Det er det nok av fra før! Jeg kommer nok ikke til å blogge noe mye før jeg har kommet meg til USA, men håper dere vil følge meg når den tid kommer :)

Håper alle får en fin sommerferie, så blogges vi in the United States of America :-)




Hjertlig hilsen Tora

5 kommentarer:

  1. hvilken utvekslingsorganisasjon reiser du med ? :)

    SvarSlett
  2. ok. hvordan taklet de at du hadde cøliaki? så de på det som et problem eller fiksa de det?

    har selv cøliaki og ønsker å reise neste år.

    SvarSlett
  3. De var veldig positive og sa at det var flere med cøliaki som hadde reist før og det gikk kjempebra! Jeg ble godtatt med forbehold om at de fant en familie der noen i familien hadde cøliaki slik at ikke familien måtte lære seg å lage glutenfri mat. Send søknad til speak! De var kjempegreie og ville veldig gjerne at jeg skulle dra selv om jeg har cøliaki. Her i USA er det mange fler som har cøliaki og utvalget av mat er stoort her borte! i tillegg har de aller fleste hørt om det, og på noen resturanter har de til og med glutenfri meny! Men søk nå så organisasjonen får god tid til å finne en bra familie til deg! Jeg søkte i Oktober.

    SvarSlett
  4. tusen takk!
    super blogg forresten, gøy å lese ! :)

    SvarSlett